Bună oaspete

conectare / Inregistreaza-te

Welcome,{$name}!

/ Deconectare
românesc
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Acasă > Știri > Europa va fi esențială pentru recuperarea cererii de panou TV în 2024

Europa va fi esențială pentru recuperarea cererii de panou TV în 2024

Analistul principal al OMDIA afirmă că renașterea cererii TV în Europa în 2024 va determina perspectivele pentru piața globală a panoului TV în acest an.

Analistul principal al OMDIA, Jinhan Ricky Park, observă că inflația și conflictul din Rusia-Ukraina au diminuat cererea de televizoare în Europa.Cu toate acestea, Campionatul European din 2024 și Olimpiada de la Paris, care a avut loc din iunie până în august, oferă un far de speranță.

Jinhan Ricky Park menționează că producătorii de televiziune au plasat comenzi cu producătorii de panouri de afișare în avans, pregătindu -se pentru activități promoționale înaintea acestor evenimente sportive.

Potrivit analistului, această planificare este mult mai rapidă decât în ultimii doi ani, ceea ce indică faptul că producătorii de televiziune sunt optimiști cu privire la creșterea vânzărilor în Europa, coincidând cu aceste evenimente.

Jinhan Ricky Park subliniază că, în ciuda cererii speculative și a creșterii mai rapide decât a prețurilor așteptate pentru panourile TV în primul trimestru, nivelurile de inventar ale producătorilor de televiziune și producătorii de panouri de afișare rămân la un „nivel istoric”.

El afirmă că aceste așteptări trebuie să fie transformate în cerere efectivă prompt sau ar putea dăuna pieței generale ale panoului TV din a doua jumătate a anului, în mod tradițional sezonul maxim pentru cererea panoului.

Între timp, producătorii de panouri de afișare chinezești reduc ratele operaționale ale fabricilor de panouri de afișare a cristalului lichid (LCD) pentru a preveni scăderea prețurilor.Jinhan Ricky Park observă că este puțin probabil să crească din nou ratele operaționale pe termen scurt, având în vedere prețurile încă mici.

De asemenea, el menționează că anul trecut, expedierea panourilor TV OLED a fost semnificativ mai mică, cu ratele operaționale ale LG Display și liniile de producție OLED Samsung Display sub 50%.

Jinhan Ricky Park sugerează că pentru a obține o creștere a panourilor TV OLED mari, este necesar un volum anual de vânzări de cel puțin 10 milioane de televizoare OLED, necesitând participarea producătorilor de televizoare chineze, nu doar companii de televiziune de top precum Samsung, Sony și LG.