Bună oaspete

conectare / Inregistreaza-te

Welcome,{$name}!

/ Deconectare
românesc
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Acasă > Știri > Reuters: Dacă Qualcomm câștigă cazul anti-monopol FTC, cipurile 5G pentru mașini ar putea crește prețul

Reuters: Dacă Qualcomm câștigă cazul anti-monopol FTC, cipurile 5G pentru mașini ar putea crește prețul

Vineri (29), producătorul german de piese auto Continental și uzina de componente auto Toyota, Denso, a declarat că, în cazul în care Qualcomm continuă să încarce pe piață pentru licențe 5G ridicate, aceasta poate provoca autovehicule conectate de mare viteză 5G Costurile crescute vor afecta interesele furnizorilor auto .

Pe lângă cei doi mari furnizori de piese auto, reprezentanții comerțului, cum ar fi BMW, Ford, Toyota și General Motors, au mai declarat că Qualcomm a taxat piața cu brevete de licență 5G necorespunzătoare. Dăunează interesele producătorilor de autoturisme relevanți.

Comisia Federală a Comerțului a acuzat producătorul american de cipuri Qualcomm (QCOM-SUA) de a profita de brevetele sale de cip 5G, de a abuza de poziția exclusivă a pieței și de a percepe piața pentru sume de autorizație de brevet 5G necorespunzător. În prezent, decide dacă comportamentul său monopolizează piața și impune amenzi.

Furnizorii și producătorii de piese auto au depus o plângere la FTC vineri (29), precizând că, dacă Qualcomm câștigă cazul antitrust, costul cipurilor auto echipate cu tehnologie de comunicare 5G de mare viteză poate crește.

Producătorul german de piese auto Continental a declarat că a renunțat la utilizarea cipurilor 5G dezvoltate în comun de Qualcomm, MediaTek și Samsung pentru a evita riscurile de amenzi antitrust.

Denso, o filială a Toyota Motor Corporation și marca germană de cai, consideră în comun că Qualcomm este mai înclinat să licențeze brevete 5G producătorilor de autovehicule care costă zeci de mii de dolari, mai degrabă decât producătorilor de piese pentru cipuri cu profit redus.

Rival Intel (INTC-SUA) a făcut presiune și vineri pe Qualcomm, susținând că Qualcomm a eliminat Intel de pe piața de cipuri 5G cu avantajul său de cip. Deși compania și-a vândut unitatea de cip pentru smartphone către Apple, Intel a susținut că decizia a determinat compania să sufere miliarde de dolari. "

Se înțelege că procesul intentat de FTC împotriva Qualcomm va începe să se pronunțe în ianuarie anul viitor.

Qualcomm a refuzat să comenteze.