Acasă > Știri > Rata de penetrare mini LED, de nouă ori creștere în trei ani

Rata de penetrare mini LED, de nouă ori creștere în trei ani

Industria LED-ului din Taiwan a înregistrat o nouă transformare. Odată cu dezvoltarea rapidă a tehnologiei și cererea din ce în ce mai mare pentru calitatea produselor electronice de consum, Mini LED-urile încep să se contureze înainte de maturitatea tehnologiei Micro LED, care este cunoscută drept liderul tehnologiei de afișare de generație următoare. Introducerea producției în masă, a pornit un nou val de industrie.

Potrivit industriei, tehnologia Mini LED tocmai a început să intre într-o mică producție și livrare. În prezent, rata de penetrare a diferitelor produse terminale este încă scăzută, doar în limita a 1%. Televizorul inițial de blocare, laptopul comercial de înaltă performanță și notebook-ul e-sport, etc. În domeniu, odată cu lansarea produselor asociate Mini LED în fabricile majore de marcă anul viitor, va fi deschis primul an Mini LED, rata de penetrare va fi mult crescut până la 5% până la 6% și este de așteptat să ajungă la 8% la 9% din 2021 până în 2022. Provocarea este de 10%, care este de nouă ori mai mare decât rata de creștere actuală.

Industria a analizat în continuare că motivul pentru care mini LED-ul va crește, rata de penetrare poate crește de la an la an în următorii trei-patru ani, în principal pentru că Mini LED, care este o versiune îmbunătățită a iluminării de fundal cu LED, poate îmbunătăți considerabil Efect de ecran LCD existent, în timp ce costul este relativ Este ușor de controlat și poate fi aplicat pe ecrane desktop de înaltă performanță și e-sport sau ecrane de aplicații speciale pentru a obține avantaje multiple de rezoluție înaltă, contrast ridicat și saturație ridicată a culorilor . Comparativ cu OLED, în ceea ce privește panourile TV LCD, prețul este de aproximativ 70% până la 80% din panourile TV OLED, dar contrastul este similar cu OLED.

Conform raportului LEDinside, se estimează că mărimea globală a pieței LED a fiecărei aplicații din câmpul de aplicații va fi de aproximativ 200 de milioane de dolari americani. Anul viitor, cu volumul de livrare preconizat al diferiților producători, valoarea producției se va triplă la 600 de milioane de dolari americani. În acest an, va crește cu peste 30% pentru a ajunge la 800 de milioane de dolari SUA. În 2022 și 2023, valoarea producției va crește cu aproximativ 100 de milioane de dolari SUA anual, iar în 2023 va ajunge la 1 miliard de dolari SUA.

Odată cu introducerea mai multor produse terminale și creșterea scării, industria a dezvăluit că Mini LED se îndreaptă și spre o tendință mai comercială în ceea ce privește ofertele; cu aceleași specificații și aceeași luminozitate, prețul curent al Mini LED-ului este de aproximativ 2 - 3 000 USD. Yuan, se așteaptă ca reducerea anuală să fie de aproximativ 5% la 10%, dar dacă specificațiile și luminozitatea cresc, prețul poate aplana o creștere mică a prețului.

În ceea ce privește partea Micro LED, avantajul este că moștenește caracteristicile de eficiență ridicată, luminozitate ridicată, fiabilitate ridicată și timp de răspuns rapid al LED-urilor anorganice și are caracteristicile auto-iluminării fără iluminare de fundal, dimensiuni mici, greutate ușoară și economisire ușoară de energie. Efectul, dar dificultatea tehnică este mare. În prezent, producătorii sunt în stadiul de cercetare și dezvoltare, iar o cantitate mică de expedieri sunt trimise clientului pentru ardere.

LEDinside estimează că până în 2022, aplicațiile Micro LED și Mini LED vor reprezenta 11% din totalul consumului de plafon LED, devenind o aplicație importantă pentru a susține cererea.

Industria LED a Taiwanului este supusă reducerilor de preț din Coreea de Sud și industria continentală, iar industria a devenit o industrie mizerabilă. Încă este dificil să scapi de această situație până astăzi, mai ales din 2014, producătorii chinezi de continent investind puternic și intrând pe piață cu strategii de concurență cu costuri reduse, pentru companiile taiwaneze este dificil să reziste. Pe lângă mutarea produselor de iluminat cu LED-uri pe continent, unii producători au început să se retragă de pe piața iluminatului LED. Până în prezent, odată cu extinderea continuă a capacității de producție a producătorilor chinezi, industria LED-urilor se confruntă cu presiuni extraordinare de la scăderea prețurilor.

Industria LED, care pare greu de recuperat, odată cu apariția Micro LED și Mini LED, poate deveni o nouă oportunitate de recuperare a pieței pentru producătorii taiwanei.