Bună oaspete

conectare / Inregistreaza-te

Welcome,{$name}!

/ Deconectare
românesc
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Acasă > Știri > LG U + raport trimestrial financiar trimis lansat, Cheng, de asemenea, înfrângerea 5G, de asemenea, 5G

LG U + raport trimestrial financiar trimis lansat, Cheng, de asemenea, înfrângerea 5G, de asemenea, 5G

LG U + și-a anunțat raportul de câștiguri din al treilea trimestru. Deși a reușit să absoarbă utilizatorii 5G pentru a crește veniturile, a plătit, de asemenea, taxe de investiții și cheltuieli de marketing pentru echipamente 5G, ceea ce a dus la o scădere de 31,7% a profitului operațional.

LG U + și-a lansat veniturile din al treilea trimestru pe primul loc, cu 3.2442 trilioane de venituri și venituri de 155,5 miliarde câștigate. Veniturile au crescut cu 8,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, dar profitul operațional a fost cu 31,7% mai mic decât în ​​aceeași perioadă a anului trecut.

Mijloacele tehnologice din Coreea de Sud au „subliniat” că LG U + a început să se concentreze asupra 5G în al doilea trimestru al anului trecut. La acel moment, profitul era cu 29,6% mai mic decât anul precedent. Cu toate acestea, al treilea trimestru al reducerii veniturilor din acest an a fost mai mare decât în ​​acel moment.

În acel moment, LG U + a analizat necesitatea de a reduce cheltuielile de marketing și de a scăpa de cota de piață. Cu toate acestea, afacerea 5G tocmai a început, LG U + trebuie să investească costuri enorme de marketing și costuri de construcție.

În al treilea trimestru al LG U +, cheltuielile de marketing au fost câștigate de 586,1 miliarde, cu o creștere de 17,5% față de perioada similară a anului trecut, cu 3,8% mai mare decât trimestrul precedent, reprezentând 24,4% din veniturile totale. Datorită creșterii numărului de smartphone-uri 5G, subvențiile de publicitate și telefoane mobile aferente au crescut și ele. Pe de altă parte, cheltuielile de capital (CAPEX) ale rețelei naționale 5G au crescut, de asemenea, cu 7,4% față de trimestrul precedent și au crescut cu 169,4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Din fericire, odată cu creșterea utilizatorilor 5G, au crescut și vânzările wireless LG U + și veniturile medii per utilizator (ARPU). Dacă performanța operațională din trimestrul al treilea este comparată cu trimestrul precedent, veniturile și profitul se vor îmbunătăți cu 1,4. %, 5%.

Din perspectiva diviziei sale de afaceri, veniturile de afaceri wireless ale LG U + au crescut pe trei trimestre consecutive, ajungând la 1.3977 trilioane câștigate, cu 3,5% mai mari decât în ​​aceeași perioadă a anului trecut. În plus, la sfârșitul lunii septembrie, utilizatorii 5G ai LG U + au ajuns la 875.000, reprezentând 5,9% din totalul utilizatorilor, iar ARPU a fost cu 0,2% mai mare decât precedentul, ajungând la 3.210,17 câștigate.

Întreprinderile de rețea TV TV (IPTV) și rețele de mare viteză sunt în creștere constantă. Veniturile pentru casele inteligente au fost câștigate de 509 miliarde, din care veniturile IPTV au fost câștigate de 258,4 miliarde, iar veniturile din rețeaua de mare viteză sunt de 2016 miliarde, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Fiecare creștere a fost de 5,8% și 7,8%.

În al patrulea trimestru al LG U +, acoperirea 5G va fi extinsă, iar LG U + va consolida afacerea 5G, extinzând în același timp avantajele oferite de cablu inteligent pentru casă și întreprindere.