Acasă > Știri > Tabăra LCD din Japonia se micșorează, cum să supraviețuiască sub ascensiunea Chinei și Coreei de Sud

Tabăra LCD din Japonia se micșorează, cum să supraviețuiască sub ascensiunea Chinei și Coreei de Sud

Potrivit agenției de știri, odată cu creșterea producătorilor chinezi și coreeni, supraviețuirea producătorilor japonezi de semiconductori a devenit din ce în ce mai severă, iar concurența s-a intensificat.

Recent, Matsushita a anunțat că își va încheia oficial activitatea de producție a panoului LCD în 2021. Încă de acum 16 ani, din cauza concurenței acerbe, Panasonic a încetat activitatea de pe ecranul LCD al televizorului și a apelat la sectoarele auto și industriale, dar este dificil de obținut rentabilitate într-o situație concurențială.

Conform rezultatelor sondajului IHS Markit, în domeniul panourilor LCD de dimensiuni mici și mijlocii, JDI și Sharp din Japonia s-au clasat pe primul și pe al cincilea loc în lume, cu 17,6% și, respectiv, 9,3%.

Cu toate acestea, JDI se confruntă în prezent cu probleme severe ale datoriilor. Compania este în curs de restructurare a managementului în cadrul companiei; Activitatea de afișare Sharp este profitabilă în raportul de câștiguri pe jumătate de an, dar există încă multe incertitudini în viitor.

Datorită retragerii Panasonic, cei mai mari furnizori de pe piața de panouri LCD din Japonia sunt doar JDI, Sharp, Kyocera și Mitsubishi Electric. Indiferent dacă este posibil să joace un rol într-o situație concurențială concurențială, formarea de puncte de vânzare unice va determina supraviețuirea acestor întreprinderi.