Bună oaspete

conectare / Inregistreaza-te

Welcome,{$name}!

/ Deconectare
românesc
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Acasă > Știri > Ochi închis? La atacul conservator al JDI asupra panourilor OLED timp de 7 ani

Ochi închis? La atacul conservator al JDI asupra panourilor OLED timp de 7 ani

Din aprilie a acestui an, știrile despre „Planul de salvare” al Japan Display Inc s-au oprit cu greu. Unii oameni spun că sursa dezastrului se datorează faptului că JDI se lipește de panoul LCD și nu recunoaște că piața actuală nu mai este dominată de LCD. Este. Dar, de fapt, încă din 2012, JDI a decis să folosească un an pentru a realiza producția în masă a panourilor OLED, dar de ce JDI încă se învârte în loc în ultimii șapte ani?

În general, nu este altceva decât cele două probleme ale capitalului și tehnologiei, dar uneori este prea „autosuficient” și prea „de succes” va deveni în cele din urmă o sinucidere cronică.

Planul repetat de producție în masă și programul zero

În 2011, industria de panouri japoneze a devenit din ce în ce mai lentă, iar guvernul japonez a determinat Sony, Toshiba și Hitachi să-și integreze panoul LCD și a înființat Japan Display Inc.

Se poate spune că JDI la începutul înființării sale era plin de ambiție.

În 2012, Nikkan Industry News a raportat că JDI intenționează să producă în masă panouri OLED în a doua jumătate a anului 2013, în principal pentru dispozitive mobile precum smartphone-urile. La vremea respectivă, mass-media japoneză a spus că JDI intenționează să-și extindă capacitatea panoului OLED cu aproximativ 100 de miliarde de yeni (aproximativ 6,489 miliarde RMB) pentru a fi la curent cu Samsung Display, care este liderul pieței.

În acel moment, JDI a înființat o linie de producție de încercare la Uzina Mobara și Uzina Dongpu din Japonia și continuă să dezvolte panouri OLED. Deși Nikkei News a subliniat că panourile OLED ale JDI vor fi produse în masă în 2014 cel mai devreme. Dar ceea ce este interesant este că până în 2019, noul CEO al JDI, Kikuoka, a spus că JDI va lansa în sfârșit primul său produs OLED.

Așa este, este primul. JDI își lansează în sfârșit rezultatele pe panourile OLED de mulți ani.

Ce ocupă JDI din 2014 până în 2019?

De fapt, acțiunea JDI care tocmai a fost stabilită este foarte frecventă. În 2012, JDI a lansat un panou OLED de 4.5 inch, 1280x720. În 2013, JDI a anunțat dezvoltarea unui panou OLED Full-HD de 5,2 inci pentru smartphone-uri cu cea mai înaltă rezoluție (1920x1080) la acea vreme. În același timp, JDI a spus că intenționează să producă în masă în doi-trei ani și speră să rupă situația dominată de Samsung Electronics din Coreea de Sud.

Cu toate acestea, în ultimii doi ani până în 2015, JDI încă nu are producție în masă, dar se poate observa din rapoartele mass-media japoneze despre unele fabrici de panouri locale: randamentul panoului nu este bun, este dificil să producă în masă; Cererea OLED poate fi extinsă, nu se știe, conservatoare Strategia este mai sigură; costul nu poate fi redus ...

Nu contează dacă nu există progrese, deoarece pe piață la momentul respectiv, numai Samsung Display și LGD pot produce panouri flexibile OLED. Din perspectivă globală, această piață este încă la început, iar mulți potențiali vânzători așteaptă această oportunitate.

Determinat să vină, dar nici forță, nici bani

Până în 2016, pe măsură ce producătorii de smartphone-uri au început să treacă de la ecrane LCD la ecrane OLED, comenzile de pe ecranul LCD al JDI au scăzut brusc, iar încetinirea vânzărilor de iPhone a făcut ca compania japoneză de afișare să fie în scădere.

De fapt, de la listare, JDI nu a stricat blestemul pierderilor de exploatare. Ministrul economiei și economiei guvernului japonez, Shi Geng Hongcheng, a spus chiar că, dacă JDI, care a pierdut doi ani, s-ar baza pe ordinele Apple, guvernul nu ar exclude să vândă acțiuni.

Dar pentru JDI, a cărui jumătate din veniturile sale provine din afacerile Apple, bazarea pe Apple pare a fi o modalitate de a trăi mai ușor. Deși Apple nu a indicat că va folosi ecrane OLED pe telefoane noi, unii analiști prezic că noua mașină Apple în 2018 ar putea folosi afișaje OLED. În mod similar, JDI speră să profite de comenzi Apple și să revigoreze creșterea în timp util.

Drept urmare, JDI a anunțat încă o dată că producția în masă de panouri OLED va începe în 2018. În acest moment, Samsung nu mai este singurul din acest domeniu. LG Display și fabrica chineză de panou reprezentată de BOE au început să împartă piața.

În același timp, JDI intenționează să investească 50 de miliarde de yeni pentru a înființa o linie de producție de panouri OLED la uzina Maoyuan, care se preconizează a fi lansată în primăvara lui 2017. În același timp, intenționează să crească producția lunară la 5 milioane de bucăți în 2018, acumulând astfel tehnologie de producție în masă. Față de piața de lider, Samsung, LGD și alte fabrici coreene.

Cu toate acestea, la acea vreme, Nikki Industrial News a intervievat fabrica de producție a panoului companiei și a aflat că JDI mai avea probleme de finanțare în construirea unei linii complete de producție a panoului de afișare OLED.

În plus, persoanele anonime JDI au dezvăluit și Nikkan Industrial News că o parte a tehnologiei liniei de producție de testare nu este potrivită pentru producția în masă și discută despre utilizarea tehnologiei similare producătorilor coreeni. Dar, chiar dacă lucrează cu alți furnizori pentru a depăși dificultățile, JDI este încă într-o dilemă - dacă cel mai mare acționar, Agenția de Investiții în Inovare Industrială (INCJ), precum și alte guverne vor fi de acord este o necunoscută.

Deși tehnologia nu poate fi găsită, fondurile pot fi plătite în cele din urmă. În decembrie 2016, JDI a anunțat că a primit o injecție în numerar de 75 miliarde de yeni INCJ (aproximativ 4.866 miliarde RMB) și a spus că va folosi fondurile pentru dezvoltarea tehnologiei OLED.

Odată oprită, piața nu mai este

În ciuda investițiilor substanțiale în panourile OLED, JDI este încă convins că panourile sale LCD pot beneficia de un avantaj absolut, însoțit de speculațiile pieței, cererea panoului OLED nu a ajuns încă la o perioadă „înflorită”. Prin urmare, JDI nu este prea urgent.

Cu toate acestea, realitatea este întotdeauna crudă. În 2017, iPhone X, care a trecut pe ecranul OLED, l-a frustrat pe JDI. Comenzile Apple au fost jefuite, JDI a reorganizat liniile de producție internă și străină și peste 3.700 de angajați au fost concediați. Ofensiva conservatoare a JDI împotriva panourilor OLED l-a făcut deja cool - bazându-se foarte mult pe comenzile Apple, Apple nu și-a spus la revedere LCD-ul JDI.

Se poate spune că dependența grea de Apple face parte din motivul pentru care JDI a fost distrus până în zilele noastre. Însă, după cum spune această afirmație, a te baza pe oameni este mai rău decât a te baza pe sine. În final, JDI este încă prea „încrezător în sine”, autosuficient în tehnologia LCD dominantă; cu prețul dreptății de sine, când piața panoului OLED se maturizează, puteți ucide întotdeauna o cale sângeroasă. Dacă puteți înțelege acest lucru, puteți spune doar că JDI este prea naiv.

În 2018, JDI a început din nou să ia în considerare întârzierea producției în masă a panourilor OLED. Motivul principal este că cererea panoului OLED nu a arătat o tendință de creștere rapidă așa cum era de așteptat, iar panourile LCD încep să prezinte semne de renaștere.

Un alt motiv important este că prețul panourilor OLED furnizate de Samsung este foarte mare. Conform rapoartelor, costul fiecărui panou de iPhone X a ajuns la 110 de dolari americani, iar acesta este raportat la între 120 și 130 de dolari americani. Aceasta este aproape fabricarea iPhone X. O treime din costul total. Dacă costul depășește așteptările, acesta va fi transmis în mod natural consumatorilor. Cererea slabă pentru iPhone X va face ca JDI să fie „norocos”.

Și anul acesta, Apple a început să se „întoarcă pe ecranul LCD”. Pe lângă ecranul Samsung, care este principalul furnizor al panoului OLED al Apple, panoul LCD al iPhone 11 este furnizat de LGD, Sharp și JDI.

Japan Display Co., Ltd. speră să facă schimb de comenzi pentru o schimbare mare. Pe 30 martie, JDI va analiza problema planificării fondurilor de peste 50 de miliarde de yeni în consiliul de administrație, inclusiv cel puțin 30 de miliarde de yeni (aproximativ 1.943 miliarde de yuani). Creșterea de capital va fi utilizată pentru achiziționarea de materiale și costurile echipamentelor de producție necesare pentru creșterea producției de panouri LCD.

Cu toate acestea, comenzile de pe panoul LCD al iPhone 11 nu au fost așa cum era de așteptat, iar JDI-ul cu probleme nu a putut fi salvat. Potrivit unui raport al lui Nikkan Kogyo Shimbun, pe 13 septembrie, fabrica Baishan a JDI din Prefectura Ishikawa pentru producția de ecrane LCD iPhone va fi suspendată la nesfârșit.

Uzina Baishan, care a fost pusă în funcțiune în decembrie 2016, este cea mai avansată fabrică a JDI, iar cea mai mare parte a fondului de construcții de aproximativ 170 de miliarde de yeni este asigurată de Apple sub formă de plată anticipată. Cu toate acestea, datorită adoptării panourilor OLED de către Apple, rata de exploatare a uzinei Baishan este lent.

Nu cunosc viitoarea companie japoneză de expoziții

Deși JDI nu a stabilit încă dacă va produce pe deplin panouri OLED, în viziunea actuală a JDI, este imperativ să obțineți suficiente fonduri pentru salvări. Planul de investiții a venit și nu este o mică lovitură să părăsească ISD.

Încă din decembrie 2018, NHK TV Japan a citat oameni familiarizați cu această problemă spunând că JDI negociază cu un consorțiu de companii chineze și fonduri pentru a accepta o investiție de aproximativ 50 de miliarde de yeni, cel mai mare acționar al JDI Japonia. Agenția de Investiții pentru Inovare Industrială (INCJ) are în vedere și căutarea ajutorului financiar.

Până în aprilie a acestui an, JDI a anunțat că va primi o injecție de capital de 117 miliarde de yeni de la investitori chinezi și INCJ. Însă, după aceea, investitorii chinezi și-au retras succesiv capitalul, iar industria și-a îndreptat atenția către Apple. În octombrie, președintele JDI, Kikuoka, a fost optimist că va primi investiții de până la 50 de miliarde de yeni de la clienții importanți, Apple Inc. și companiile actuale. El a mai spus că speră să finalizeze obiectivul de a strânge 50 de miliarde de yeni până la sfârșitul lunii noiembrie.

Dacă finanțarea merge bine, JDI poate fi puțin ușurat. În continuare, trebuie să luăm pasul și să umplem golul din câmpul OLED timp de șapte ani. Deoarece Apple intenționează să treacă pe ecranul OLED complet în 2020, timpul rămas pentru JDI rămâne foarte puțin!