Acasă > Știri > Dezvoltarea ecranului din China este acerbă, Samsung și LG fac ajustări structurale

Dezvoltarea ecranului din China este acerbă, Samsung și LG fac ajustări structurale

Ca răspuns la atacul acerb al companiilor chinezești de afișare, conflictele recente dintre monitoarele coreene cu ecran LG și monitoarele Samsung s-au răcit treptat și fiecare a suferit ajustări structurale.

Potrivit raportului presei coreene „DDaily”, statisticile DSCC ale întreprinderii ajustate pe piață a productivității globale a afișajului (CAPA) în acest an, China a reprezentat 46%, aproape de două ori mai mult decât Coreea de Sud (24%). Începând cu 2016, Coreea de Sud (35%) este încă în fața Chinei (29%), dar de când a fost depășită de China în 2017, decalajul dintre China și Coreea de Sud este în creștere.

În domeniul LCD (afișaj cu cristale lichide), companiile chineze au adoptat ofensive la costuri reduse, ceea ce a făcut treptat companiile coreene să-și piardă competitivitatea. Conform unui sondaj realizat de Institutul de Cercetări Economice din Coreea, cota de piață LCD a Coreei de Sud a fost de 32% în acest an, iar China (33%) a preluat conducerea cu o mică diferență. Pe de altă parte, deși companiile coreene continuă să conducă China în domeniul OLED, companiile chineze accelerează, de asemenea, să ajungă la pas cu Coreea de Sud. BOE, Visionox și Huike din China au anunțat recent că vor investi în domeniul OLED cu un fond de peste 15 trilioane câștigate.

Datorită performanței lente a LG Display, compania a început să efectueze ajustări structurale de înaltă intensitate și reduce costurile forței de muncă prin pensionarea voluntară și eliminarea angajaților. Han Xiangfan, vicepreședinte al LG Display, și-a exprimat demisia din cauza deteriorării operațiunii.

Se crede că veniturile LG Display în trimestrul al treilea vor fi mai mici decât previziunile pieței. În cel de-al treilea trimestru al LG Display, veniturile prognozate sunt de 6.1292 trilioane câștigate, pierderea operațională este de 255,8 miliarde câștigate, iar pierderea operațională în 2019 va fi de 1,45 trilioane câștigate.

Pe de altă parte, Samsung Electronics a început, de asemenea, să permită personalului de producție și lucrătorilor de birou să solicite pensionarea voluntară. Fabrica de munte Chungnak, care producea inițial panouri LCD, a decis, de asemenea, să taie producția.

În general, ambele companii sunt afectate de companiile chineze, dar diferența este că cota de piață a Samsung în sectorul OLED de dimensiuni mici și mijlocii a scăzut la aproximativ 80%, dar este cu mult înaintea industriei, plus afișarea Samsung este principalul afișaj pliabil Furnizorii, pe lângă activitatea LCD, monitoarele Samsung au încă multe avantaje.

În plus, Samsung Display intenționează să investească 13,2 trilioane câștigate pentru a construi linii de producție OD QD, stabilind un record pentru investițiile afișate pe o singură notă a companiilor coreene. LG Display încearcă să conducă marea piață de afișare OLED, dar implementarea nu este la fel de ușoară cum a fost planificat. Oameni importanți din industria expoziției au spus că cele două companii sunt supuse restructurării organizaționale, dar Samsung Electronics deține multe arme și se află sub o presiune relativ mică.